Campagne plezier 2021 - ( Deel 2 )

7 maart 2021

Campagne plezier 2021 - ( Deel 2 )

Foto: Daan Angevare

Op Zaterdag 06 maart werd er in Alkmaar een superzaterdag gehouden in het kader van het verkiezingscampagne. Wel anders dan anders daar we deze keer niet met mensen in gesprek gaan wat ons heel gebruikelijk is. Er is gekozen om, net als op de superzaterdag in Den Helder op 27 februari, onze SP kranten en folders huis aan huis te bezorgen.

We eindigden met de SP karavaan vanuit Den Helder, dat via Anna Paulowna en Nieuwe Niedorp daar ook de buurt zijn ingegaan,  in Alkmaar waar we deze superzaterdag mee hebben afgesloten. Het mooie was dat in onze karavaan ook onze Fractievoorzitter van Provincie Noord Holland; Erik Smaling van de partij was. Vanuit Enkhuizen vertrok ook een karavaan dat via Hoorn naar Alkmaar ging om ook in de buurten te gaan folderen. Rond de 35 mensen waren aanwezig op beide superzaterdagen. Men spreekt van een geslaagde campagne, wat overigens nog niet is afgelopen. Er komen nog een aantal dagen dat elke afdeling hun eigen campagne voor de Tweede Kamerverkiezingen gaan voeren.

Zo zijn er buurten in Den Helder en Julianadorp dat ook gefolderd gaat worden.

We hopen op een goed resultaat straks op 17 maart !

Foto: Daan Angevare